piątek, 4 września 2015

"Wróć, jeśli pamiętasz" | Recenzja #2

Hej! Z miesiąc temu mogliście przeczytać tutaj recenzję książki "Zostań, jeśli kochasz". Dzisiaj recenzja książki o dalszych losach Mii i Adama.

Autor: Gayle Forman
Tytuł: "Wróć, jeśli pamiętasz"

Minęły trzy lata od wypadku Mii. Dziewczyna obudziła się, ale zniknęła z życia Adama. Każdy żyje w swoim świecie - Mia jako wschodząca gwiazda wśród wiolonczelistek, a Adam jako rockman i idol nastolatek. Chłopak w Nowym Yorku spotyka dziewczynę i... Czy czeka ich wspólna przyszłość?

Książka ta też mi się podobała lecz jej poprzedniczka "Zostań, jeśli kochasz" była (jak dla mnie) lepsza. Mnie jak i chyba większości osób, zdziwiło to, że narratorem był Adam. Ciekawiło mnie zawsze jak wygląda dzień gwiazdy rocka i się w miarę dowiedziałam. Autorka pięknie opisała jak los daje młodym ludziom drugą szansę, ich drobne sprzeczki i to jak sobie wybaczają...  Pewnej nocy tak się zasiedziałam z tą książką, że skończyłam ją czytać około 1:00.
I cytat:
"Ten smyczek jest stary, włosie lepi się.
  Spisano go na straty, ja ciebie i mnie.
  Dlaczego odwlekli egzekucję?
  Widownia szaleje, stojące owacje."

A wy czytaliście tą książkę? Podobała się? Jakieś wrażenia?
Miłego  weekendu!
Zuzia

2 komentarze:

  1. Super książka. Zakochałam się w bohaterach!
    Buziaki,
    zapraszam do mnie po recenzję.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się post?
Podziel się swoją opinią!

Jeśli spodobał Ci się blog - zaobserwuj ;)