niedziela, 27 września 2015

TAG: Kocham jesień |2015

    Hej wszystkim! 
 Nie było mnie przez tydzień, ale nie ważne... Nie będę się za każdym razem tłumaczyła, bo wytłumaczeniem jest po prostu szkoła.
 Jako iż niedawno był pierwszy dzień jesieni, której czasami nie czuć, a innym razem bardzo to mam dla Was jesienny tag, Tag: Kocham Jesień. Miłego czytania! 

1. Ulubiony lakier na jesień?
 Szczerze mówiąc, to nie maluję paznokci do szkoły, ale kojarzą mi się paznokcie w kolorze czerwonym, bordowym z jesienią.
2. Co najbardziej lubisz pić jesienią?
Hmm..... Chyba herbatę.. tak! Zdecydowanie herbatę, a najlepiej miętową <3
3. Ulubiony zapach na jesień?
Mam dwa: wrzosowy i lawendowy.
4. Ulubione akcesoria na jesień?
Będą to bransoletki oraz kolczyki. 
Przepraszam, że jest obrócone :/
5. Gdybyś poszła na imprezę Halloween, to za co/kogo byś się przebrała?
Trudne pytanie.. Myślę, że bym wzięła jakąś starą, niepotrzebną koszulę i porobiła w niej mniejsze lub większe dziury a na koniec pobrudziłabym czerwono-czarno farbą, i to samo bym zrobiła ze spodniami. 
6. Jaki trend podoba ci się najbardziej jesienią?
Jeśli chodzi o ubiór to takie:
7. Co lubisz w jesieni, a czego nie?
Lubię piękne i malownicze barwy tej pory roku, za tą deszczową, rzadko już ciepłą pogodę, która czasem jest przygnębiająca i ponura... 
Nie lubię za krótkie (ale na szczęście piękne) dni, za chlapanie wodą przez kierowców (wjeżdża szybko w kałuże i robi 'fontannę', wyprysk).

Jak u Was zdrowie? Ja jestem trochę przeziębiona, mam jeszcze chrypę... Takie uroki tej pięknej pory roku. 
Miłej niedzieli i całego tygodnia!
Zuzia 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się post?
Podziel się swoją opinią!

Jeśli spodobał Ci się blog - zaobserwuj ;)