wtorek, 1 września 2015

Początek roku Szkolnego 2015/2016

Hej. Dzisiaj się zaczął się nowy rok szkolny dla podstawówki, gimnazjum i liceum. Dobrze jeszcze mają studenci - miesiąc wakacji przed nimi... Też bym tak chciała, ale z drugiej strony co bym robiła?
 U mnie początek roku wypadł bardzo dobrze. Dostaliśmy dzieci z 1 klasy pod opiekę, ponieważ jesteśmy już najstarsi w podstawówce. Pomimo tego, że rok już się zaczął, nie czuję, że chodzę już do 6 klasy. Mi przydzielili dziewczynkę o imieniu Kornelia. Bardzo mi się to imię podoba.
Po całej uroczystości w auli poszliśmy do naszych sal. Oczywiście znowu zmieniliśmy salę... Mam tylko pytanie, dlaczego akurat my zmieniamy ją co rok od 4 klasy? Gdy już siedzieliśmy wychowawca mówił nam informację, żebyśmy się zastanowili kogo chcemy do trójki-czwórki klasowej.
Następnie dostaliśmy plan lekcji. Na szczęście codziennie na 8:15, znaczy się później też bym chciała, ale wolę na tą 8:15 niż na 7:25... Jestem dosyć zadowolona z mojego planu, ale mógłby być lepszy.
Trzeba będzie pójść spać w miarę wcześnie..A jak tam Wasze rozpoczęcie roku? Do której klasy poszliście?
Miłego popołudnia!
Zuzia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobał Ci się post?
Podziel się swoją opinią!

Jeśli spodobał Ci się blog - zaobserwuj ;)