czwartek, 6 sierpnia 2015

"Zostań, jeśli kochasz" - Recenzja #1

Hej. Chciałam już dawno zrobić recenzję, ale jakoś miałam inne pomysły na posty, aż w końcu przyszła pora na ulubieńców.. To teraz jest pora na recenzję.
Autor: Gayle Rorman
Tytuł: "Zostań, jeśli kochasz"/"If I Stay"

Mia Hall - 17-letnia dziewczyna mająca ogromny talent do gry na wiolonczeli. Ma wszystko kochającą rodzinę, przyjaciółkę i chłopaka Adama - rockmana. Rodzina Hall jedzie odwiedzić ciotkę i wuja na wieś lecz.. zdarza się wypadek. Wiolonczelistka straciła mamę, brata i tatę, została sierotą. Musi wybrać: Obudzić się sierotą i kończyć liceum spełniać marzenia czy odejść...

Mi osobiście książka się bardzo podobała. Pokazuje życie zwykłej dziewczyny, które niespodziewanie się zmienia. Każdemu z nas też to może się przydarzyć. Widzimy, przyjaźń, miłość nastolatków, wsparcie w rodzinie i podejmowanie trudnych życiowych decyzji. Jak ja nie lubię czytać lektur czy innych to owa książka bardzo mnie wciągnęła, tak jak i następna część powieści. Wzruszające był słowa jak dziadek Mii mówił do niej, kiedy ją odwiedził na oiomie. Ogólnie polecam tę książkę. (Jeśli nie lubicie romansów to nie wiem czy Wam się spodoba)
Jeszcze jedno - ulubiony cytat mam z tej książki:
"Nagle uświadamiam sobie, że umieranie jest proste. To życie jest trudne."

A Wy, czytaliście ową książkę? Jakie wrażenia, podobała się?
Chłodnego weekendu!
Zuza

3 komentarze:

  1. Uwielbiam tą książkę :) Genialna recenzja.

    pisanezpasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się książka podobała - lepsza niż film. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się post?
Podziel się swoją opinią!

Jeśli spodobał Ci się blog - zaobserwuj ;)