sobota, 15 sierpnia 2015

Polscy wykonawcy #2

Hej, hej! Znowu będzie post o polskich wykonawcach, których słucham. Zapraszam! :)
1. Margaret
Małgorzata Jamroży działa pod pseudonimem swojego imienia po angielsku, czyli Margaret. Stała się popularna przez swój hit. Pewnie wszyscy go znacie, więc... Tak! Jest to "Thank You Very Much". Niedawno nagrała swoje wykonanie piosenki "O mnie się nie martw", które mogliśmy posłuchać w serialu "O mnie się nie martw".
*"Thank You Very Much"
"O mnie się nie martw"

2. Ola
Ola - 20 letnia dziewczyna i pochodzi z Poznania. <3 Znana ze swoich piosenek "Jej Ostatni Rok" i "Obok Mnie". Wokalistka pisze sama teksty. Napisała na swoim profilu na facebooku:
"Przez swoje teksty chce przekazać swoje poglądy, to jaka jestem, a także przedstawić świat takim jakim jest a nie takim jak go malują."
"Jej ostatni rok"

"Obok mnie"

"Lepszy Świat"

Widziałam dobre odebranie pierwszej części i bardzo się z tego powodu cieszę! Znacie może te wokalistki?
Miłego weekendu!
Zuza

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Margaret :)
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Często słucham Margaret :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za taką muzyką :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się post?
Podziel się swoją opinią!

Jeśli spodobał Ci się blog - zaobserwuj ;)