czwartek, 17 grudnia 2015

Gumki Spiralki | Recenzja

Hej, hej! Za kilka dni święta! Jak się czujecie? Ja ogólnie nawet dobrze, tylko chora jestem. Oczywiście ja mam szczęście i choruję na święta. :/ No cóż, obym wyzdrowiała. A teraz przechodzę do tematu posta. :)


Mniej więcej rok temu gumki 'spiralki' były bardzo popularne. Dlaczego? 
Dużo osób mówiących o tych gumkach mówiły, że nie ciągną włosów podczas ściągania gumek albo nie tak bardzo.

Było o nich głośno przez długi czas. Kilka moich koleżanek miała te gumki. Chciałam je wypróbować lecz ich nigdzie nie widziałam. W listopadzie poszłam do Rossmana i tam je właśnie znalazłam. :) Co o nich sądzę?
Podoba mi się w niektórych, że mają ten sam kolor po obydwu stronach (niebieska i granatowa gumka), ładnie wyglądają na włosach. Można ich używać również jako bransoletkę, co jest kolejnym plusem, gdy nie chcemy mieć spiętych włosy, a gumkę w pobliżu.

Nie podoba mi się jak z jednej strony jest jakiś kolor, a z drugiej biały (bordowa gumka), widać to na włosach, co psuje troszkę efekt. Trochę włosy mi ciągnęły i to nawet bardziej niż zwykłe, co jest jak dla mnie małym minusem. Kolejnym większym minusem jest to, że po ściągnięciu z włosów gumki ona jest rozciągnięta i taka zostaje na dłuższy czas, więc na rękę wtedy odpada.
Używałyście tych gumek? Jak Wam się sprawdzały? 
Miłych przygotowań do świąt!
Zuzia

2 komentarze:

  1. Mam takie gumki i są całkiem dobre :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się post?
Podziel się swoją opinią!

Jeśli spodobał Ci się blog - zaobserwuj ;)