sobota, 25 lipca 2015

Casting!

Hej. Wczoraj w piątek, w Poznaniu (24.07.2015) odbyły się przesłuchania do filmu "Chronology" do ról statystów. ;) Byłam jedną z młodszych uczestniczek. "Chronology" to będzie thriller historyczny, amerykańsko-polski.

Jestem dobrej myśli, ale jak się nie dostanę to trudno. Pani, która tam siedziała (była chyba z jakiejś agencji) zapytała się mnie czy grałam w jakiś reklamach, odpowiedziałam "nie". Potem powiedziała, że czasami szukają osób do reklam, więc może mi się uda. :)

Najpierw stałam w kolejce, a potem wpuścili wszystkich do środka. Wypełniłam formularz i czekałam aż będzie moja kolej. Nie czekałam długo, poszłam. Na piętrze dostałam numer "18" i zrobili mi kilka zdjęć twarzy. Trwało to naprawdę chwilkę! Potem właśnie pani mnie spytała. Jak wyszłam, jedna dziewczyna z grupy dziewczyn zapytała mnie jak było, co robią.
Był ktoś z Was? Jeśli nie to poszlibyście?
Miłego popołudnia!
Jakby ktoś chciał o tym poczytać :)
Klik  |  Kliik  |  Klik  |


3 komentarze:

Podobał Ci się post?
Podziel się swoją opinią!

Jeśli spodobał Ci się blog - zaobserwuj ;)